вівторок, 21 травня 2013 р.

MODUL 7


Навчання, побудоване на проектному підході, допомагає враховувати
індивідуальні навчальні потреби учнів та їх інтереси. Проекти
вимагають від учнів вибору змісту, процесу дослідження та
оформлення результатів. Вони також допомагають учням вивчити
тему більш глибоко, застосувати нові навички, зокрема навички
критичного мислення, вдосконалити вже отримані навички, створити
нові продукти та презентувати їх так, щоб проявити себе й отримати
визнання однолітків. У проектах від учнів вимагається приймати
рішення, співпрацювати в команді, проявляти ініціативу, публічно
виступати. Все це може викликати у них тривогу, особливо тоді, коли
вони це роблять уперше.
Адже вони звикли слухати вчителя, отримувати від нього інформацію,
відповідати на його запитання (найчастіше закриті, які вимагають
одної точної відповіді), виконують тестові завдання чи контрольні
роботи. Таке пасивне навчання є нормою на уроках з різних предметів.
Створення прикладу учнівської роботи дали мені змогу вирішити завдання та вимоги запропоновані мною у проектному завданні відповідають навчальним потребам віку та можлтвостям моїх учнів. Створення такої учнівської роботи дало мені змогу визначити на якому  матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар